Musikhjælp Scenesetup ansøgningen skal indeholde:
Kontaktinformation
Navn på festival/event*
Foreningens navn
Evt. CVR-nummer
Kontaktperson*
Telefonnummer*
Email*
Link til mere info om jer*
Lokation for festivalen/eventet
Region*
Adresse*
Postnummer*
By*
Tidspunkt for festivalen/eventet
Primær startdato - vælg dato for opsætningsdag*
Primær slutdato - vælg dato for sidste festivaldag*
Evt. alternativ startdato - vælg dato for opsætningsdag
Evt. alternativ slutdato - vælg dato for sidste festivaldag
Evt. noter/kommentarer ift. tidspunkt
Motiveret ansøgning
Hvad er jeres motivation for at ansøge? Hvad vil Musikhjælp Scenesetup kunne bidrage med?*
Vi vil meget gerne høre mere om jeres festival/forening i feltet herunder. F.eks. om jeres fokus på vækstlaget, om der er bestemte værdier I arbejder ud fra, og hvad jeres erfaringer er med at afholde festival o.l.*
Hvad skal scenesetuppet bruges til? Notér gerne jeres foreløbige musikprogram, hvis muligt, eller hvilke typer artister/bands I ønsker at booke.*
Budget (foreløbigt)
For at sikre de bedste forudsætninger for at støtte jeres festival/event med Musikhjælp Scenesetup, vil vi gerne have indblik i jeres (foreløbige/estimerede) budget, herunder:
-
Samlede indtægter - eksempelvis billetsalg, barsalg, fonde/støtte o.l.
-
Samlede udgifter - eksempelvis musikerhonorar, produktion (plads, strøm, vagter, catering, bar) o.l.
Upload eller skriv*
Plantegning
Vi vil gerne have en plantegning over, hvor scene, FOH osv. skal stå. Placeringerne kan selvfølgelig nå at ændre sig, men plantegningen giver os et godt indblik i jeres tanker om festivalen.
Upload*
Baggrundsinfo
Følgende indgår ikke i vurdering af ansøgningen men bruges til en kortlægning af festivaler i Danmark, som ROSA offentliggør i 2024. Hvis I endnu ikke kender de præcise antal, så skriv gerne et estimat.
Antal personer i arrangørteamet
Aldersfordeling i arrangørteamet
Antal frivillige (hele perioden)
Antal artister/bands
Publikumskapacitet
Betingelser
I bedes krydse hvert enkelt felt af herunder, så vi ved, at I har læst og forstået alle betingelser.
Når I søger, forpligter I jer til:
-
At sikre, at alle tilladelser til afholdelse af festivalen er på plads inden afvikling*
-
At lave en plantegning over, hvor scenen, FOH o.l. skal stå*
-
At deltage i de to produktionsworkshops, der udbydes, hvis I får tildelt Musikhjælp Scenesetup*
-
At deltage i løbende produktionsmøder om nødvendigt*
-
At lave en tidsplan og få riders fra musikerne (inkl. kanalliste og stageplot)*
Under jeres festival skal I kunne stille følgende til rådighed:
-
Et sceneproduktionshold og en stage manager*
-
Fire stagehands til bl.a. opstilling og nedpakning*
-
Natteopsyn med scenen, når den ikke er i brug. Udstyret er forsikret med den forudsætning, at der holdes opsyn med udstyret – også om natten*
-
32a strøm ved scenen*
-
Mad og drikke til teknikere gennem dagen*
-
Parkering lige ved scenen*
-
Kørefast underlag og ikke alt for skråt terræn. Dvs. ingen sand, blød jord eller våde græsområder*
Evt. kommentarer til jeres ansøgning