top of page

Musikhjælp Scenesetup ansøgningen skal indeholde:

 

Kontaktinformation

Navn på festival/event*

 

Foreningens navn

 

Evt. CVR-nummer

 

Kontaktperson*

 

Telefonnummer*

 

Email*

 

Link til mere info om jer*


 

Lokation for festivalen/eventet 

Region*

 

Adresse*

 

Postnummer*

 

By*


 

Tidspunkt for festivalen/eventet 

Primær startdato - vælg dato for opsætningsdag*

 

Primær slutdato - vælg dato for sidste festivaldag*

 

Evt. alternativ startdato - vælg dato for opsætningsdag 

 

Evt. alternativ slutdato - vælg dato for sidste festivaldag

 

Evt. noter/kommentarer ift. tidspunkt


 

Motiveret ansøgning

Hvad er jeres motivation for at ansøge? Hvad vil Musikhjælp Scenesetup kunne bidrage med?*

 

Vi vil meget gerne høre mere om jeres festival/forening i feltet herunder. F.eks. om jeres fokus på vækstlaget, om der er bestemte værdier I arbejder ud fra, og hvad jeres erfaringer er med at afholde festival o.l.*

Hvad skal scenesetuppet bruges til? Notér gerne jeres foreløbige musikprogram, hvis muligt, eller hvilke typer artister/bands I ønsker at booke.*


 

Budget (foreløbigt)

For at sikre de bedste forudsætninger for at støtte jeres festival/event med Musikhjælp Scenesetup, vil vi gerne have indblik i jeres (foreløbige/estimerede) budget, herunder:

  • Samlede indtægter - eksempelvis billetsalg, barsalg, fonde/støtte o.l.

  • Samlede udgifter - eksempelvis musikerhonorar, produktion (plads, strøm, vagter, catering, bar) o.l.

Upload eller skriv*


 

Plantegning 

Vi vil gerne have en plantegning over, hvor scene, FOH osv. skal stå. Placeringerne kan selvfølgelig nå at ændre sig, men plantegningen giver os et godt indblik i jeres tanker om festivalen. 

 

Upload*


 

Baggrundsinfo

Følgende indgår ikke i vurdering af ansøgningen men bruges til en kortlægning af festivaler i Danmark, som ROSA offentliggør i 2024. Hvis I endnu ikke kender de præcise antal, så skriv gerne et estimat.

 

Antal personer i arrangørteamet

Aldersfordeling i arrangørteamet

 

Antal frivillige (hele perioden)

 

Antal artister/bands

 

Publikumskapacitet


 

Betingelser

I bedes krydse hvert enkelt felt af herunder, så vi ved, at I har læst og forstået alle betingelser.

 

Når I søger, forpligter I jer til: 

  • At sikre, at alle tilladelser til afholdelse af festivalen er på plads inden afvikling*

  • At lave en plantegning over, hvor scenen, FOH o.l. skal stå*

  • At deltage i de to produktionsworkshops, der udbydes, hvis I får tildelt Musikhjælp Scenesetup*

  • At deltage i løbende produktionsmøder om nødvendigt*

  • At lave en tidsplan og få riders fra musikerne (inkl. kanalliste og stageplot)*

 

Under jeres festival skal I kunne stille følgende til rådighed:

  • ​Et sceneproduktionshold og en stage manager*

  • Fire stagehands til bl.a. opstilling og nedpakning*

  • Natteopsyn med scenen, når den ikke er i brug. Udstyret er forsikret med den forudsætning, at der holdes opsyn med udstyret – også om natten*

  • 32a strøm ved scenen* 

  • Mad og drikke til teknikere gennem dagen*

  • Parkering lige ved scenen*

  • Kørefast underlag og ikke alt for skråt terræn. Dvs. ingen sand, blød jord eller våde græsområder*

 

Evt. kommentarer til jeres ansøgning

bottom of page